LONEN

Het voeren van een goede loonadministratie is een klus die veel tijd in beslag neemt. Het complexe stelsel van wet- en regelgeving verandert snel en is lastig bij te houden. Nauwkeurigheid en correctheid zijn van groot belang. Gelukkig hoef je dat als ondernemer ook helemaal niet zelf te doen.

Bij Alega Administraties verzorgen Amy en Mireille met veel plezier, toewijding en betrokkenheid uw loonadministratie. Dat houdt concreet in dat je alles met betrekking tot de lonen van jou en jouw werknemers uit handen kunt geven. Zo voorkom je een foutieve loonstrook en daarmee ontevreden werknemers. Uw lonen worden verzorgt vanuit een online pakket waar u en uw medewerkers ook toegang tot krijgen.

Onze loonafdeling is te bereiken op: 0229 220 220 (iedere werkdag van 9 uur tot 17 uur. Behalve op woensdag, dan tot 11.30 uur) of via email: lonen@alega.nl.